Nie masz produktów w koszyku.
Questions on Android Smart TV Box VenBOX iTV22 z dekoderem DVB-T, HD16T
Witam. Mam serdeczną prośbę: w piątek kupiłem u Państwa sprzęt :ANDROID SMART GOOGLE TV BOX M6, iTV07, XBMC (numer 3373484483) . Zalup był przeznaczony dla mojego młodego kuzyna, stąd inny adres do wysyłki. Przesyłka jest jeszcze na poczcie. Ale młody stwierdził, że chciałby wymienić ten sprzęt na taki jak w tej aukcji. I stąd moja prośba. Oczywiście pokryjemy koszty wysłania do Państwa tego co już leży na poczcie jak również kolejnej przesyłki do nas. Proszę poinformować mnie jaka jest Państwa decyzja - ja ze swej strony obiecuję sążnisty pozytywny komentarz :-))). Pozdrawiam. K.Koczyk
Witam!Tak, proszę M6 zwrócić na adres ul.Kasprzaka 29/31 lok 504 i dopłacić 30 zł na konto PLN72 1090 1030 0000 0001 1588 9559 SERGIY BABYCH ul.Tamka, 47/7, Warszawa, 00-355. Zatem wyślę iTV 22
(3 vote(s))Helpful Not helpful
Witam,Czy dostanę fakturę VAT za sprzęt ?
Witam!Tak
(4 vote(s))Helpful Not helpful
Dzień dobry!
Przepraszam, że nie odpisywałem wcześniej, ale zupełnie nie miałem czasu.
Podłączyłem dekoder w Białymstoku, wyszukało prawidłowo wszystkie
programy DVB-T i ogólnie tuner działa prawidłowo.
Czy w poniedziałek będzie można podjechać do Państwa po fakturę? W
jakich godzinach?
Próbowałem podłączyć dekoder za pomocą kabla LAN: jeśli adres jest
podawany przez DHCP to wszystko działa prawidłowo, jeśli natomiast
próbuję wpisać z klawiatury, to program zgłasza, że nieprawidłowy znak
(prawdopodobnie na kropkę). Czy spotkał się Pan z czymś takim?
W kwestii oprogramowania to doinstalowałem:
- AcrobatReader - do czytania PDFów
- TVNplayer - do telewizji internetowej
- TVPplayer - do telewizji internetowej
- jakiś program do słuchania radia internetowego - nie pamiętam w tej
chwili nazwy
- przydałby się jakiś lepszy odtwarzacz filmów - ten domyślny bardzo
źle radzi sobie z polskimi znakami w napisach i nie znalazłem
możliwości przestawienia wielkości napisów
Jak dłużej popracuję na tym sprzęcie to prześlę listę programów, które
uważam za przydatne.
--
Z poważaniem,
Michał Waśkiewicz
Dzień dobry!
W sprawie faktury mozna bedzie podjechac do siedziby w poniedziałek,
lepej od 9 do 12. Jeżeli nie otrzymuje się podjechać w tym okresie,
proszę zadzdwonić pod nr 222502292.
O problemie z wpisywaniem z klawiatury nie spotkałem się.
Dziękuję za odpowiedź w kwestii opragramowania.
Z poważaniem
Vitaliy Liaguski
Helpful Not helpful
witam gdybym miał wcześniej info na temat gwarancji- kupiłbym .. a tak kupiłem wczoraj na mieście urz0193 i oddzielnie tuner tv naziemnej w sumie zapłaciłem 330zł , mam niepotzrebnie więcej kabli ( dobrze że miałem swój euro/euro to dałem córce by nie kupowała ) no i dwa zasilacze prąd ciągną ( dla tunera i do dongla urz ) a tak byłoby taniej i w jednej obudowie - szkoda.. Pzdr
OK
(2 vote(s))Helpful Not helpful
no i kwestia gwarancji.. wypełniona i podbita czy sprzęt jednorazówka ? nie chodzi mi o kilka aplikacji naraz tylko czy z tych portali da rady oglądać . Mimo ze android niektóre nie mają problemu a niektóre mimo aplikacji np silverlight niestety nie...W dniu 2013-07-01 22:51, Sergiy Babych pisze:
Witam!Gwarancja 12 mies od polskiej firmy.
(4 vote(s))Helpful Not helpful
WitamBy uniknąć potem przepychanek wolę nim kupię dopytać:czy filmy z portalu zalukaj chodzą bezproblemowo? z weeb.tv? tvn player ? pytam bo na urz193 nie mam z tym problemu , no a na innych niestety - jak chodzą strony to net sraaaasznie muli , jak net w testach szybki - strony nie chodzą , albo kilkanaśćie minut i dongiel gorący jak fix , ustawicznie się resetuje... a więc jak się sprawa ma faktycznie z autopsji ?/
Witam!ponieważ ten box ma jednordzeniowy CPU, to przy jednoczesnym oglądaniu Internet TV i jeszcze coś, np. GMail, możliwe opóźnienie s buforowaniem. Jeśli oglądać tylko Internet TV i szybkość łącza jest dobra, to OK.
(3 vote(s))Helpful Not helpful
Witamczy dostał juz Pan odesłany sprzęt?I kiedy będę mógł się spodziewać zwrotu na podane wczesniej konto?z góry dziekujePozdrawiam
Panie Marcinie,Jeszcze nie otrzymali przesyłkę
(3 vote(s))Helpful Not helpful
Tak, ciągle testuje zakupione urządzenie. Do tej pory sprawdziłem
komunikację z internetem (zarówno przez WiFi oraz Ethernet) w tym także
instalowanie nowych aplikacji z serwisu Google Play.
Próbowałem odtwarzać różnego rodzaju filmy oraz muzykę z PenDrive'a oraz
internetu - działa bardzo sprawnie, może troszkę się zacina przy
przeglądaniu większych stron internetowych, ale filmy w FullHD mkv
odtwarza bardzo ładnie.
Urządzenie dosyć mocno grzeje się w okolicach gniazd USB nagrzewając
również podłączone PenDrive'y.
Dzień dobry!
Cieszę się z tego że ogólnie Pan jest zadowolony z pracy urządzenia.
W sprawie nagrzewania się powiem że to jest normalnie dla tego typu
urządzeń. Temperatura może się podnosić do 55-60 stopni.
Co dotyczy niemożliwości wyszukiwania kanałów, myślę że to mogło się
stać z powodu słabego zasięgu. Mam nadzieję iż w Białymstoku wszystko
będzie działało.
Żeby wyłączyć telegazetę Pan musi nacisnąć czerwony przycisk "SUB" na
pilocie. Zjawi się okienko "Subtitle language set". Napszeciw napisu
"Subtitle switch" stoi ptaszek. Prosze usunąć go i nacisnąć "OK".
Mam też nadzieję że Panu nie będzie potrzeby do zwracania kupionego
sprzetu i Pan pojawi się w naszej siedzibie dopiero po odbior faktury :)
Ale w każdym razie zapraszamy. W związku z tym chciałbym ostrzec Pana iż
w najbliższy poniedziałek niestety nikogo nie będzie w siedzibie, od
wtorku będzięmy pracować jak zwykle. Ale miłe widziany wcześniejszy
dzwonek.
Jeszcze mam kilka pytań do Pana. Mamy takie badanie marketyngowe. Czy
kożysta Pan z telewizji internetowej? Jeżeli tak, to jakim serwisem (np.
IPLA itp.)? Jakie oprogramowanie oprucz zainstaliowanego byłoby miło
widziane dla Pana na kupionym urządzeniu?
Dziękuję.
Z poważaniem
Vitaliy Liaguski
Helpful Not helpful
?
Dzień dobry!
W piątek Pan kupił urzadzenie Android TV Box w naszym sklepe. Chciałbym
sprawdzić czy testował Pan jego, czy jest Pan zadowolony z pracy
urządzenia? Czy może Pan ma jakieś pytania? Mam nadzieję iż wszystko się
Panu podobało.
Z poważaniem
Helpful Not helpful
Witam dzisiaj odesłalem sprzęt, przywróciłem też ustawienia fabryczne.Pozdrawiam i czekam na przelew.Marcin
Szanowny Panie,
piszę do Pana w związku z wysłanym do nas według reklamacji urządzenia
Android TV Box HD16T iTV22. Sprawdziłem go i mogę powiedzić że działa
zgodnie z charakterystykami technicznymi. Jak Pan dokładnie zauważył w
jakims stopniu to pewnie wina samych aplikacji. W każdym razie zwrócimy
Panu wartość urządzenia 289 zł. bez kosztu przesyłki. Zwrót pieniądzy
ewentualny w ciągu 4 dni roboczych.
Z poważaniem
Sergiy Babych.
Helpful Not helpful
Back to the product page