Nie masz produktów w koszyku.
Regulamin Sklepu Internetowego VenSYS
Definicja Sprzedawcy | Postanowienia ogólne | Rejestracja | Przedmiot sprzedaży | Ceny produktów | Płatności | Realizacja zamówienia | Dostawa | Prawo do odstąpienia od umowy | Reklamacje | Ochrona danych osobowych
Definicja Sprzedawcy
Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.4pos.pl prowadzony jest przez firmę:
VenBOX Sp. z o.o., której siedziba znajduje się w Warszawie, 00-204, ul. Słomińskiego 1 lok. 42C
NIP: 5272754425
REGON: 363283360
KRS: 0000592938
E-mail: sales@4pos.pl
Tel: 22 188 18 55
Skype: 4pos.pl
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez VenBOX Sp. z o.o. za pośrednictwem sklepu internetowego http://www.4pos.pl (zwanym dalej Sklepem).
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym, zwanym dalej Klientem, a Vensys Sp. z o.o., zwanym dalej Sprzedawcą.
- Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.
Rejestracja
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient jest zobowiązany dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
- Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie.
- W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Od tej chwili Klient może dokonywać zakupów na stronie Sklepu.
Przedmiot sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie Sklepu.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Ceny produktów
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- Ceny w oddziałach VenSYS mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronie Sklepu.
Płatności
Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta:
- W formie przedpłaty - przed wysyłką towaru Klientowi:
- e-przelewem, który przeprowadzany jest za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay, PayPal, PayU.
- Zwykły przelew na rachunek bankowy VenBOX Sp. z o.o.:
- Nr konta w Bank Zachodni WBK SA: 57 1090 1030 0000 0001 3225 8773
Jeżeli preferują Państwo przelew zwykły na konto, w tytule przelewu należy podać nr zamówienia lub symbol przedmiotu oraz e-mail użytkownika. Ułatwi to identyfikację wpłaty. Brak tych informacji może w znacznym stopniu opóźnić przesyłkę.
PRZYKŁAD: Tytuł przelewu: Zamówienie nr 300000001, PCG03Plus – Kupujący2016@gmail.com - W momencie odbioru towaru:
- Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu VenBOX
- Gotówką do rąk przewoźnika (Za Pobraniem), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika
UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.
Realizacja zamówienia
- Paczki wysyłamy do 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, zleceniu płatności allegro lub wyboru opcji pobraniowej (z wyjątkiem przypadku dostawy na zamówienie).
- Zastrzegamy sobie jednak termin wysyłki do 5 dni (w szczególnych okolicznościach).
- Przesyłki wysyłamy po wpłaceniu pełnej kwoty (zamówiony produkt + koszt przesyłki).
Dostawa
- Zamówiony towar jest dostarczany na teren Polski, Europy i całego świata.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (UPS, InPost, Poczta Polska).
- Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu towaru.
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkody z kurierem.
- Prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu dla kuriera
- Towar jest zawsze starannie zapakowany.
- Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, co stanowi gwarancję dostawy już następnego dnia.
- W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego, to on ponosi wszystkie wynikające z tego koszty.
- KOSZTY WYSYŁKI:
- W kosztach przesyłki zawiera się koszt opakowania towaru oraz 23% podatku VAT.
- Koszty dostawy podawane są w trakcie zakupu produktu.
- Kupując więcej przedmiotów, za przesyłkę płacisz tylko raz.
- ODBIÓR OSOBISTY:
- Istnieje możliwość obejrzenia towaru i odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszych ustaleniach z nami drogą mailową lub telefonicznie.
Prawo do odstąpienia od umowy
- Uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu na naszej stronie? - Napisz do nas.
- Użytkownik ma prawo zwrócić lub wymienić towar zakupiony na naszych aukcjach do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny (przesłanie oświadczenia), a następnie 14 dni na zwrot towaru do sklepu.
- W celu realizacji zwrotu lub wymiany należy pobrać formularz znajdujący się poniżej, starannie wypełnić wszystkie informacje i wysłać go w środku paczki wraz zakupionym wcześniej towarem. Obecność formularza w znacznym stopniu ułatwia i przyśpiesza realizację wymiany/zwrotu. Pozwala również na uniknięcie jakichkolwiek błędów. Brak formularza może w znacznym stopniu opóźnić zwrot/wymianę. Dlatego prosimy o zastosowanie się do naszych zaleceń.
- Zwracany lub wymieniany przedmiot musi posiadać wszystko (nienaruszone), oryginalne opakowanie oraz nie nosić śladów użytkowania (w innym wypadku zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie).
- W przypadku zwrotu lub wymiany, koszty transportu w obydwie strony pokrywa kupujący.
- Przesyłkę należy odesłać na adres firmowy - VenBOX Sp. z o. o. ul. Słomińskiego 1 pok. 42C 00-204 Warszawa - paczką pocztową lub firmą kurierską w terminie do 3 dni od faktu powiadomienia nas o chęci zwrotu.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem pocztowym.
- Przelewy zwrotne realizujemy zawsze pod koniec tygodnia.
- Niektóre sprzedawane przez nas produkty mogą posiadać oznaczenie „TEST” gdyż pochodzą z nadwyżek produkcyjnych, prezentacji lub testów. Nie oznacza to, że towar jest wadliwy. Reklamacje z powodu tego typu roszczeń nie będą uznawane.
- Jako producent udzielamy 12 miesięcy gwarancji na zakupione produkty (art. 577 § 4 i 581 Kodeksu cywilnego).
- Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie do 14 dni od wysyłki. Według przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 14 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.27-35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Reklamacje
- W sprawach reklamacji/zwrotu proszę nie dzwonić, lecz wysłać maila na adres <reklamacja@4pos.pl>. Odpowiadamy w ciągu 48 godz.
- Ubiegać się o zwrot towaru mogą wyłącznie osoby prywatne przed upływem 14 dni od zakupu na podstawie paragonu i wypełnionego formularza zwrotu.
- Za nieuzasadnioną reklamację sprzętu koszty zwrotnego transportu ponosi Klient (przesyłka za pobraniem).
- Za nieuzasadnioną reklamację koszty testowania sprzętu ponosi Klient (40,00 zł/1h).
Ochrona danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest VenBOX Sp. z o.o. adres: Warszawa 00-204, ul. Słomińskiego 1, zwana dalej „Administratorem”. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres podany powyżej, telefonicznie (22) 188 18 55 oraz na adres e-mail admin@4pos.pl.
- U Administratora nie został powołany został Inspektor Ochrony Danych.
- Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Państwem, w tym do:
- umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania ze sklepu internetowego www.4pos.pl (zwanym dalej „Sklepem”) w tym dokonywania transakcji;
- zakładania i zarządzania Państwa kontem oraz zapewnienia obsługi Państwa konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
- obsługi reklamacji w przypadku, gdy złożą Państwo taką reklamację;
- obsługi zgłoszeń, które do na Państwo kierują (np. przez formularz kontaktowy);
- kontaktowania się z Państwem, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy też Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest: - monitorowanie Państwa aktywności obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych oraz zarządzanie Państwa aktywnością w Sklepie;
- dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Państwa treściami, dostosowywania kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach Sklepu lub ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie Państwa aktywności w Sklepie;
- prowadzenie wobec Państwa działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług, towarów lub usług bądź towarów osób trzecich;
- kontaktowanie się z Państwem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Państwa zgodą - przez e-mail oraz telefon;
- wsparcie dla usług kredytowych i ubezpieczenia zakupionego towaru;
- zapewnienie obsługi usług płatniczych;
- zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;
- monitorowanie Państwa aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzenia badań i analiz między innymi pod kątem funkcjonalności, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
- obsługa Państwa próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
- organizacja programów jakościowych (np. Trusted Shops), lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć udział;
- windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).
Jeśli się na to Państwo zgodzą, przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu: - zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
- organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć udział.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy z Administratorem i/lub pozyskiwania informacji i materiałów, o których mowa powyżej.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, o których mowa powyżej, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
- Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych ani danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa.
- Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
- Odbiorcami danych osobowych będą:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora w celu obsługi Sklepu oraz systemów komputerowych gromadzących zebrane od Państwa dane jak również podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- podmioty świadczące usługi dostawy produktów wysyłanych do Państwa drogą pocztową lub pocztą kurierską - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- podmioty współpracujące przy obsłudze infolinii - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- podmioty świadczące usługi płatności on-line - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- podmioty współpracujące z Administratorem w ramach programów jakościowych (np. Trusted Shops – program prowadzony przez Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy) - na mocy stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem sklep@4pos.pl lub kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: VenBOX Sp. z o.o., Warszawa, 00-204, ul. Słomińskiego 1 lok. 42C.
- W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Administratora z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (obecnie Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- Państwa dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o których mowa powyżej. Państwa dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację. Profilowanie danych osobowych polega na przetwarzaniu Państwa danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Państwie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.
VenSYS - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
- Formularz zwrotu towaru bez podania przyczyny
- Formularz naprawy gwarancyjnej
- Formularz do reklamacji towaru niezgodnego z umową
- Regulamin VenSYS na Allegro